dylano.reismee.nl

America here I come!

Hallo allemaal,

Vanavond eindelijk het goede bericht gekregen dat ik een gastgezin heb. Jullie vragen je vast wel af waar ik naar toe ga, hier een hint: https://www.youtube.com/watch?v=WhGbWCH6IPE&list=RDWhGbWCH6IPE

Aanstaande woensdag 22 aug 18 vertrek ik om 9:15 naar de USA voor de New York experience en 3 dagen later vertrek ik naar mijn gastgezin, in de omgeving van Boston, Massachusetts. Mijn gastgezin bestaat uit een vader, moeder en een zoontje van 11 jaar, die ook net als ik dol is op voetbal.

Morgen avond heb ik mijn farewell Party vanaf 19:30.

ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop naar Amerika.

Reacties

Reacties

Maaike

Hoi Dylano,

Dat is geweldig nieuws. Mooie plek om naar toe te gaan. Volgens mij wordt dat een jaar genieten.
Benieuwd naar al je verhalen.

Groetjes uit BoZ, Maaike

Marja & Peter

Het is zover om je avontuur aan te gaan , geniet er met volle teugen van en hou ons op de hoogte van je avonturen. We kijken daar na uit , Dikke Knuffel van ONS.

Kanya en Frans

Hallo Dylana. Wat een goed nieuws, Nu op naar Amerika om daar je vleugels uit te slaan.
Geniet er van en veel succes daar. Heel veel liefs van ons.

Kanya en Frans

Corrie en Martin,

Hai lieve schat, wij vinden het niet alleen geweldig voor je dat je naar Amerika gaat om een jaar te studeren maar dat je ook nog het New York experience zal bijwonen.
Geniet maar van alles wat er om je heen gebeurt en kom als een gelukkige jongen terug die uit eindelijk overal zijn vleugels zal kunnen uitslaan.
Heel veel liefs van ons.
.

Marco

Dit is NO FAKE NEWS, but real good news??.
Ontzettend veel plezier daar. Een jaar om nooit meer te vergeten.
We zullen je berichten met plezier gaan lezen. Gr uit het zuiden ??

Omi

Daan, wat een fijn bericht. Op naar het nieuwe avontuur.
Geniet liefie met volle teugen, fijn dat de zoon ook van football houdt,
maar train niet alleen je lijf, óók je koppie.
Tot vanavond, liefs omi xxx

Ilayda

heel veel plezier dylano ik ben trots op je♥️♥️♥️

Christina

Oh lieverd, wat ben ik blij voor je!! Wij gaan je ontzettend missen, maar dat zal de pret van deze gave ervaring niet drukken. Een super goed jaar gewenst en weer gezond en wel met een hele rijke ervaring terugkomen. Love you xxx

Fred Kolijn

Hoi Dylano,
Wat ontzettend gaaf dat je naar een gastgezin in Amerika gaat.
En het was zondagavond gezellig op jouw farewell party.
Wij wensen je morgen een goede reis toe en zien met belangstelling uit naar je ervaringen en indrukken. En vooral ook genieten van deze unieke reis.

Mirjam

Ik wens je nogmaals heel veel plezier in de ??. En ik ben benieuwd naar je verhalen en foto’s. Good trip!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active