dylano.reismee.nl

Ervaringen van de New York orientatie

Hallo Allemaal,

De New York oriëntatie was geweldig en heb super mooie dingen gezien. Woensdag zijn we aangekomen in New York en waren naar het hotel gegaan. Daarna zijn we naar de mall geweest om de tijd te doden en wat leuks/lekkers te kopen. 2 uur later gingen we terug naar het hotel en kregen ff wat vrije tijd om onze spullen uit te pakken of klaar te zetten voor morgen.

Donderdag begonnen we met de New York oriëntatie en we zijn die dag begonnen bij de Sky Line. Daarna zijn we naar Het Hard Rock café gegaan en hebben daar een heerlijke Amerikaanse hamburger gegeten. Na het avond eten hebben we nog wat vrije tijd gekregen en hebben we door Time Square gelopen en door leuke winkeltjes. Ik heb uiteindelijk een hele gave sweater gekocht en heb dus een aandenken van New York. Daarna zijn we terug gegaan naar het Hotel en zijn mijn kamer genoot en ik gelijk naar bed gegaan.

Vrijdag hebben we meer van New York zelf gezien en hebben een rondvaarttocht gedaan. Tijdens de rondvaarttocht hebben we de statue of Liberty gezien. Na de rondvaarttocht zijn we over de Brooklyn Bridge gaan lopen en hadden een heel mooi uitzicht over de zee en New York. Aan het einde van de brug werden we weer opgehaald met de bus en werden we gebracht naar een Italiaans restaurant en hebben we weer pizza gegeten. Toen we weer klaar waren met eten gingen we naar de Top of the Rock en hadden ook daar een heel mooi uitzicht over New York en Central Park. Daarna zijn we weer naar het Hotel gegaan en gingen we weer gelijk slapen.


Zaterdag was de New York oriëntatie voorbij en gingen we naar onze host family's. Ik had best wel veel geluk want ik hoefde maar 45 min te vliegen en was toen alweer op mijn eindbestemming (Boston). Toen ik het vliegtuig uit was ging ik naar de Bagage claim en zag daar mijn host family op me wachten. Ik werd hartstikke warm ontvangen en had het gelijk hartstikke gezellig. Toen mijn koffer aankwam pakte mijn host vader die en liepen we naar de auto. Het was z'n 1,5 uur reiden naar Ashburnham maar dat ging zo voorbij. Toen we thuis waren ging ik deels al mijn koffer uitpakken en pakte de souvenirs. Nadat ze de souvenirs hadden uitgepakt ging ik weer naar mijn kamer om dit keer echt mijn spullen uit te pakken.

Reacties

Reacties

Monique

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat je geboft hebt met het gastgezin. Heel veel succes komende week?

Mirjam

Goed te lezen dat het allemaal goed gaat. Ik blijf je volgen.

Dick

Hoi Dylano, fijn dat de eerste dagen goed zijn verlopen en dat je met een warm welkom door jouw host bent ontvangen. Wat een mooie tijd heb jij in het vooruitzicht. Veel plezier en tot je volgende blog.

Ilayda

Zo leuk♥️

Fedor

Een leukreisblog! Dan weten we wat je allemaal “uit spookt” daar in het verre USA.
Ben benieuwd naar je 1e Oakmont High ervaringen ?

Marco

Bofkont en geniet ervan. Leuk reisverslag Dylano. Top en geniet ????

Marja & Peter

Hoe leuk Dylano dat je reiservaring gedetailleerd beschrijft zodat we een goed beeld kunnen vormen over je avontuurlijke reis .Fijn dat je het zo getroffen hebt met je host ouders en je daardoor meteen thuis voelde . Top , Dikke Knuffel ONS .

Omi

Daan wat heb jij veel indrukken op gedaan. Je host vader ziet er gemoedelijk uit en wat een leuk zoontje. Ik heb ook leuke meisjes gezien. Nou avonturier, veel plezier!
Liefs, omi

Fred Kolijn

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dar je de eerste mooie indrukken hebt ervaren. We kijken uit naar je verdere ervaringen. Succes?

Corrie en Martin

Het is fijn te horen dat zowel de reis als het ontvangst goed verlopen zijn en dat je het getroffen hebt bij dit gezin. Wij zijn echt benieuwd naar al je reis verslagen en naar het avontuur die jij van af nu gaat beleven. Geniet ervan en wij horen ervan, liefs van ons,??

Lisette en Noah

Super om te lezen hoe je het hebt!!! Leuk om je te volgen en wij kijken uit naar je volgende verhaal?? Geniet maar van alles dit is een unieke ervaring. Tot snel! Bye bye

Opi

Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Geniet van al dat moois
wat je meemaakt en ben benieuwd naar je ervaring samen met het gastgezin.
Dikke knuffffffff Opi

Christina

Hey man, wat een leuk reisverslag! Super trots op je ? Zet ‘em op in Asburnham!

Monique v D

Hoi Dylano!
Wat leuk om te lezen dat je hebt genoten van New York en dat de ontvangst van je gastgezin ook fijn was. Ook leuk om er foto's bij te zien. Veel plezier met alles wat je nog gaat beleven.

Anneke

Heey Dylano!
Super leuk om dit allemaal te lezen! Stiekem ook een beetje jaloers ;).
Heel veel succes en plezier daar!
Groetjes Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active