dylano.reismee.nl

De eerste 3 weken school!

Hallo allemaal,

De eerste 3 weken school zitten er bij mij al op.

De eerste 3 dagen gingen jammer genoeg wat stroef, kwa connecties maken met mensen in mij klas, soccer team en om mij heen. Ik probeerde contact te maken maar de mensen waren in het begin erg verlegen en antwoorden op mijn vragen met ja of nee. Maar daarna ging het hartstikke goed heb toen veel mensen ontmoet en ze toonden ook meer interesse dan de eerst 3 dagen. Ik ben een keer van klas veranderd maar dat heeft hoe het er nu uit ziet alleen maar voordelen gegeven. Dus de eerste week ging over het algemeen goed. De tweede week ging het weer beter kwa connecties en hadden toen de eerste 2 soccer games. De derde week is gewoon perfect gegaan en heb nu heel veel Amerikaanse vrienden en ben gisteren ook voor het eerst naar een American Football game geweest. Dat was echt super gezellig en weet dus ook hoe American Football gaat en om heel eerlijk te zijn ben ik blij dat ik geen American Football heb gekozen omdat het daar er heel ruig aan toe gaat. De school hier is bijna even groot als de school in Nederland, alleen zitten er hier 700 leerlingen en mijn school 2400 leerlingen. Dus het is soms nog wel ff zoeken maar dat is niet erg want kan het gewoon vragen aan de leerlingen die hier rond lopen en die helpen mij wel om mijn klas te vinden.

Mijn gastgezin is echt geweldig. We hebben het super gezellig en als ik hulp nodig heb krijg ik dat ook gelijk en dat is echt super fijn! We hebben ook al een keer een spelletjes avond gehad en dat was echt super gezellig. Ik mis soms wel wat dingen van Nederland kwa eten omdat dat hier of niet te eten is of wel te eten maar in Nederland veel beter is.

Ik heb een super leuk soccer team en we hebben het altijd gezellig. We hebben er al 4 wedstrijden op zitten en we hebben 2 van de 4 gewonnen. Het fijne hier in Amerika is, is dat ik 6 keer per week soccer practice heb wat ik echt super fijn vind. Er is alleen 1 nadeel en dat is dat ik mijn zondag ervoor moet opgeven en daar bedoel ik mee dat ik helaas niet kan uitslapen. Ik heb nu ook overal op het voetbal veld gespeeld kwa posities (in mijn voetbal leven). In het begin wilde mijn coach dat ik of op het middenveld speelde (central mid) of in de aanval (striker). Maar nu hij mij een paar wedstrijden heeft zien spelen wilt hij dat ik op links mid of rechts mid (left or right wing) ga spelen omdat ik de ballen goed kan voor geven, ik geef nu dus ook de corners.

Dus over het algemeen, ik heb het hier hartstikke naar mijn zin!

Thuis Tenue

Uit Tenue

Schoolbus

Actie Foto

American Football Game

Reacties

Reacties

Christina

Wat heb je weer een super leuk verhaal geschreven. Blij, echt héél blij, dat je het zo goed getroffen hebt! En ja, wat een leven met elke dag voetbal spelen. Dat gaat je NL niet lukken ? Fijne tijd man xx

Maaike

Wat fijn dat je het met je gastgezin zo goed getroffen hebt. En elke dag voetbal is fantastisch. Volgens mij kom je helemaal niet toe aan highschool ?.
Maak er een geweldig jaar van!

Dick en Monique

Hi Dylano, bedankt voor jouw uitgebreidde verslag , erg leuk geschreven. Natuurlijk blijf ik via jouw moeder op de hoogte, maar vind het ook fijn om iets van jou te horen. Heel veel plezier in the States?

Dick

Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Zoete lezen veel sportactiviteiten. Een fijne tijd en tot de volgende blog.

Fedor

Hi D.
Je hebt Weer een leuke blog geschreven ?? Zo lezen we toch steeds weer wat nieuws ?. Lekker genieten en veel ⚽️⚽️⚽️⚽️

Ilayda

Awwww ik ben echt blij dat je het naar je zin hebt ???

Heleen

Super fijn om te horen dat je het naar je zin hebt! Veel plezier nog en hou ons op de hoogte! :)

Marco

Leuk verhaal en geniet van de mooie momenten ??

Opi

Hoi Dylano, dat het in het begin wat stroef en moeilijk is om vrienden
te maken kan ik mij voorstellen en gelukkig lees ik dat het nu beter gaat.
Het gastgezin is goed voor je , kan jij ze niet verrassen met één van de
heerlijke toetjes die jij mij en Omi heb laten proeven? Veel plezier en
geniet en tot het volgende bericht. Dikke knufffffff Opi

Fred

Hoi Dylano
Leuk verhaal en met leuke foto’s van je eerste drie weken.
Je weet je snel aan te passen. Top

Odile en Bert

Hoi Dylano,
Wat leuk om je verhaal te lezen. Fijn dat het zo goed gaat, en dat is nog maar het begin !
Veel succes !

Marja & Peter

Hey Dylano .....goede berichten allemaal ,laat jouw maar schuiven daar in de States gaat allemaal goed komen ,je laat je niet gauw kisten .....gewoon doorzetten en dan gaat iedereen voor je , veel plezier en weer tot snel . Dikke knuffel ONS .

Tets en Tiets

Heey stoere man,

het duurt altijd even voordat wij reageren, maar we lezen jouw stukjes wel meteen hoor.
Vraag over het eten: ligt het ook de kookkunsten van je gastouders? Want jouw ouders kunnen natuurlijk wel heel lekker koken (alleen nu even niet, vanwege gebrek aan een keuken). Of is het eten echt minder lekker?
Mooi om te lezen dat je lekker je draai hebt gevonden. Lekker veel voetballen. Klinkt als een heerlijk leven. Oké, op zondag vroeg op, is niet echt tof, maar daarna weer lekker veel tijd voor andere dingen.
Blijf lekker genieten man,

dikke knuffel van ons

Lisette en Noah

Echt super leuk om te lezen. Had deze blog ff gemist. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet maar van alles. Tot blogs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active